Porvoolainen Kevin Servin ehdolla numerolla 345.

Ennakkoäänestys alkaa keskiviikkona 22.3 ja jatkuu 28.3 asti. Varsinainen äänestyspäivä on 2.4. Porvoosta meillä on oma ehdokas Kevin Servin numerolla 345. Hän on kaupunginvaltuutettu ja aluevaltuutettu, joka toimii myös kaupunginhallituksen ja aluehallituksen jäsenenä.

Teemoina hänellä on energiaköyhyyden estäminen, rajojen sulkeminen haitalliselta maahanmuutolta sekä maalaisjärjen palauttaminen politiikkaan. Ammattikuljettajana hän tuntee erityisen hyvin polttoaineen hintaan ja tiestön kuntoon liittyvät ongelmat ja on valmis tekemään kaikkensa sen eteen, että polttoaineen hintaa saataisiin lasketuksi ja tiestön kuntoa sekä talvihoidon tasoa saataisiin parannetuksi. Tästä aiheesta voit lukea lisää täältä:

Nykyinen hallitus on ottanut älyttömän määrän velkaa leikkaamatta lainkaan toissijaisista menoista, kuten kehitysavusta, EU-tukipaketeista, maahanmuutosta tai mistään muustakaan ylimääräisestä hankehumpasta. Moni varmasti ymmärtää, että näin ei voida jatkaa ikuisesti, velkarahalla ei voida loputtomiin tätä yhteiskuntaa pyörittää. Tarvitaan siis muutos ja perussuomalaiset ovat ainoa puolue, joka aidosti sen muutoksen haluaa toteuttaa.

Olisi hienoa saada pitkästä aikaa perussuomalainen kansanedustaja Porvoosta valvomaan Porvoon ja koko Itäisen Uudenmaan etua. Tällä hetkellä tilanne on se, että 50 tuhannen ihmisen kaupungilla ei ole yhtään kansanedustajaa ja tähän toivoisimme muutosta. Ellet kuitenkaan jostain syystä halua äänestää Keviniä, niin muut Uudenmaan alueen ehdokkaat löydät täältä:

Mutta se tärkein viestimme on se, että vaalivoitto syntyy vain annetuilla äänillä. Älä siis nuku, äläkä jätä äänestämättä. Jokainen ääni tarvitaan. Suosittelemme äänestämään ennakkoon, sillä usein varsinaisena vaalipäivänä tulee erilaisia esteitä, joiden vuoksi äänestäminen jää. Muista äänestää.