Ehdokasasettelu jatkuu

Listalta puuttuvat ne henkilöt, joita ei vielä ole ehditty haastattelemaan.

Porvoon perussuomalaiset jatkavat edelleen ehdokaslistojen täyttämistä huhtikuussa järjestettäviin kuntavaaleihin. Ehdokkaaksi ehtii siis hyvin ilmoittautua. Tavoitteena meillä on kattava ja monipuolinen valikoima tulevaisuuden kuntapäättäjiä.

Mitään politiikan ammattilaisia emme tavoittele, vaan olemme valmiita tarjoamaan tukea ja koulutusta ihan jokaiselle. Kuntapolitiikassa päätetään tavallisten ihmisten tavallisista asioista, joten päätöksiä tekemään tarvitaan tavallisia ihmisiä, juuri heitä, joita päätettävät asiat koskevat. Kunnissa päätetään mm. terveydenhuollosta, koulutuksesta, päivähoidosta, vanhustenhoidosta, kaavoituksesta ja paljon muusta, kuten vaikkapa katujen kunnossapidosta.

Kuntavaalit ovat luonteeltaan sellaiset, että ehdokkaiden määrällä on erittäin suuri merkitys vaalimenestykselle. Siksi toivomme, että mahdollisimman moni lähtisi rohkeasti mukaan ehdokkaaksi. Tällä hetkellä meillä on hyvin miesvoittoinen lista, joten erityisesti naisehdokkaita kaivattaisiin lisää. Varsinkin nuoret naiset hyvin usein tuppaavat kannattamaan muita puolueita, mutta tiedämme, että kannattajistamme löytyy heitäkin. Jos teillä on tiedosanne sopivia ehdokkaita, niin pyytäkää heitä ilmoittautumaan ehdolle.

Ehdokkaaksi voitte ilmoittautua ottamalla yhteyttä Porvoon vaalipäällikkö Kevin Serviniin (0547-7102265) tai täyttämällä ilmoittautumislomakkeen osoitteessa:

Nyt kaikki kynnelle kykenevät rohkeasti mukaan!