Perussuomalaisten kannatus vakiintunut

Perussuomalaiset ovat jo pitkään pitäneet ykkössijaa erilaisissa gallupeissa, joten kannatuksen voi sanoa vakiintuneen. Perussuomalaisuus ei siis ole mikään ohimenevä trendi, vaan pysyvä ilmiö. Kannatus keikkuu siellä noin 20 prosentin tietämissä, mikä tarkoittaa käytännössä sitä, että joka viides vastaantulija omaa perussuomalaiset arvot.

Kannatus ei ole tullut ilmaiseksi, vaan se on ahkeran kenttätyön tulosta. Tähän tärkeään työhön otamme mielellämme lisävahvistusta, joten jos perussuomalaiset arvot ovat sinulle tärkeitä ja haluat niitä edistää, niin liity toki sekä puolueen, että paikallisosaston jäseneksi. Puolueen jäseneksi kannattaa liittyä jo siksikin, että silloin saat Perussuomalaiset-lehden suoraan kotiisi. Se on lehti täynnä asiaa.

Mitä todennäköisimmin seuraavat vaalit tulevat olemaan kuntavaalit. Niihin aiomme lähteä täysillä mukaan ja siksi kartoitamme parhaillamme ehdokkaita. Mikäli sinua kiinnostaa lähteä kuntavaaliehdokkaaksi Suomen suosituimpaan puolueeseen, niin otathan yhteyttä paikallisosastoomme.

Syksyn ja tulevan kevään aikana tulemme järjestämään myös telttatapahtumia, joihin olet tervetullut makkaralle, kahville ja vaihtamaan mielipiteitä ajankohtaisista asioista. Niistä tiedotamme tällä sivustolla, sekä facebook-ryhmässämme, jonka löydät täältä. Facebook-ryhmään kannattaa ehdottomasti liittyä, sillä julkaisemme siellä muitakin ajankohtaisia asioita.

Porvoon perussuomalaiset toivottavat sinulle mukavaa syksyä.